گوگل دروازه دسترسی مردم دنیا به کسب و کار شماست!

بیایید با چند مثال ساده شروع کنیم:

میخواهید یک صندلی برای اتاق کارتان انتخاب کنید. اول به کجا مراجعه میکنید؟

میخواهید یک پوشی موبایل جدید بخرید. اول به کجا مراجعه میکنید؟

میخواهید یک رنگ مناسی برای اتاق کودکتان انتخاب کنید. اول به کجا مراجعه میکنید؟

و …

من که به شخصه برای اکثر انتخاب های روزانه ام ابتدا در گوگل سرچ میکنم. شما چطور؟

من و شما نیازهای خودمان را از موتورهای جستجو میپرسیم و آنها ما را به کسب و کارهای مرتبط وصل میکنند.

اگر شما دارید این صفحه را مطالعه میکنید به احتمال بسیار زیاد صاحب کسب و کاری هستید که میخواهید گوگل شما را به کاربرانی که به کسب و کار شما نیاز دارند مرتبط کند. اما اگر برای دیگر نیازهای خودتان به گوگل مراجعه کرده باشید متوجه شده اید که این موتور جستجو و همینطور دیگر موتورهای جستجو هر کسب و کاری را به کاربران معرفی نمیکنند. برای دیده شدن و کسب بازدید از این موتورهای جستجو وبسایت شما باید یکسری از فاکتورها را که داشته باشد. پس برای همین است که کسب و کار شما هنوز بازدید مفیدی از این موتورهای جستجو دریافت نکرده است.

پیاده سازی این فاکتورها و قوانین در بسیاری از موارد کار ساده ای نخواهد بود. همچنین فعالیت به گونه ای که بهترین بازده را برای کسب و کار خود به دست آورید هم یک چالش خواهد بود.

به پیاده سازی این قوانین و ساخت یک کسب و کار که بتواند نیاز کاربر را برطرف کرده و همچنین مورد توجه موتورهای جستجو قرار گیرد، “بهینه سازی برای موتورهای جستجو” یا “SEO” میگویند.

بنده و تیم من آماده ایم تا شما را در بدست آوردن رتبه ای مناسب در این مسیر همراهی کنیم. به یاد داشته باشید که همیشه میتوانید از طریق هر یک از راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با من از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

خدمات سئو
1

بررسی کسب و کار شما و رقبا

2

انتخاب بهترین استراتژی

3

انتخاب مناسب ترین کلمات کلیدی

4

شناخت اهداف در دسترس و انتخاب آنها

5

شروع تولید محتوای بهینه برای وبسایت شما

6

ساخت کمپین ها بر اساس اهداف

7

آنالیز روند به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه

8

ارائه گزارش های پیشرفت روند به شما

9

رسیدن به اهداف و تحویل پروژه به شما

چند نکته درباره سئو

  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو فرایندی زمانبر است که در این فرایند ما قصد داریم با انجام تکنیک ها و روش های صحیح و همچنین تولید محتوای با کیفیت و متناسب با نیاز کاربر، اعتماد موتورهای جستجو را جلب کنیم. جلب اعتماد موتورهای جستجو مدت زمانی به طول خواهد انجامید. پس این تفکر که پس از شروع بلافاصله جایگاه شما در کلمات کلیدی در موتورهای جستجو تثبیت خواهد شد کاملا اشتباه است.
  • آمار حدودی استفاده کاربران از موتورهای جستجو نشان میدهد که حدود 80 درصد جستجوها در سطح جهان از موتور جستجو گوگل انجام میشد. و پس از آن موتورهای دیگر مانند یاهو، بینگ، baidu، ask و … هستند. اما این آمار در ایران بسیار بیشتر از 80 درصد است. به همین علت است که در کشور ما واژه موتور جستجو با گوگل هم معنا شده است.
  • در تجربه ای که تیم ما در آمار بازدید وبسایت های مختلف مشاهده کرده و همچنین آماری که به صورت رسمی و غیر رسمی منتشر شده است نشان میدهد به طور متوسط 70 درصد از بازدید وبسایت ها توسط موبایل انجام میشود. گوگل نیز یک الگوریتم دارد که به وبسایت هایی که برای موبایل بهینه شده باشند رتبه بهتری خواهد داد. از همین رو ما نیز تمرکز ویژه ای بر روی این بخش خواهیم داشت.